02 300 1 300 info@rolan.si

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine RoLAN.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije. Z uporabo spletne strani RoLAN.si se smatra, da sprejemate navedene pogoje. RoLAN d.o.o. si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani RoLAN.si kadarkoli.

RoLAN.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje ROLAN d.o.o., Jadranska cesta 27, Maribor in je ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob opravljenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine RoLAN.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje RoLAN.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzeto po zakonodaji)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)  dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Načini plačila – plačilni pogoji

V spletni trgovini RoLAN.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Pri plačilu po povzetju se obračuna tudi strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom po ceniku Pošte Slovenije. Znesek se prikaže in obračuna v končnem obrazcu za oddajo naročila. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo, da izberete način plačila po predračunu ali plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici.

2. Plačilo po ponudbi – s predhodnim nakazilom

Plačilo je mogoče samo z bančnim nakazilom po oddanem naročilu oz. na osnovi ponudbe. Preverili bomo kako hitro dobavljivo je naročeno blago in vam karseda hitro skupaj s to informacijo poslali ponudbo. S to ponudbo nato  plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo obvestili za prevzem takoj, ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu  RoLAN d.o.o., Jadranska cesta 27, 2000 Maribor.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko kopijo te pogodbe naroči preko e-maila na naslov info@RoLAN.si ali telefonsko na telefon 02 300 1 300. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki ali pa v elektronski obliki na željen e-mail naslov potrošnika.

Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini RoLAN.si so navedene v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Zaradi različnih dejavnikov, na katere nimamo direktnega vpliva, so možna odstopanja. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili.

Cena velja za vse registrirane kupce spletne trgovine RoLAN.si in tudi tiste kupce, ki opravijo nakup po drugačni poti (telefonsko naročilo, nakup v poslovalnici RoLAN d.o.o…). Registrirani kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu RoLAN.si.

Postopek nakupa

1. Naročilo in oddaja naročila

Kupec izbere željen izdelek in s klikom na gumb “Dodaj v košarico” dostopi do obrazca za naročanje tega izdelka. V obrazec kupec vpiše vse potrebne podatke in odda naročilo s klikom na povezavo oddajte naročilo. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo/pogodbo (pogodba je v slovenskem jeziku) po elektronski pošti, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete tudi po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine z zgoraj opisanim postopkom. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@RoLAN.si ali telefonu 02 300 1 300. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, se vam po oddaji izpiše tudi potrditveno besedilo. Če tega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite ali nas kontaktirate za pomoč na tel. 02 300 1 300 oz. pišete na email info@RoLAN.si.

2. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72. urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na naslov podjetja RoLAN d.o.o., Jadranska cesta 27, 2000 Maribor in kot dodatno lahko še na info@RoLAN.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži in vsemi pripadajočimi dodatki (navodili za uporabo, prozornimi folijami…), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
  • pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odprl originalno embalažo)
  • pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. 

Kaj storiti v primeru, da ste prejeli poškodovano blago?

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana takoj ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu ali pri ponudniku. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se z dostavno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik se s kupcem dogovori o ustrezni rešitvi. V primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode. Če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

Reklamacije (stvarna napaka in garancija)

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo in tudi tiste brez nje. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake. Vendar v tem primeru ne more hkrati uveljavljati tudi pravic iz garancije, če jo izdelek ima. Potrošnik mora ob uveljavljanju pravic iz stvarnih napak to jasno izraziti. Priporočamo v pisni obliki.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, najkasneje pa v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov enak ali ekvivalenten izdelek ali vračilo kupnine, v kolikor izdelka ni mogoče nadomestiti z ustreznim.

Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Strošek dostave je naveden v tabeli z informacijami v spletnem katalogu/objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času (če dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da želite dodati še dodatni naslov za dostavo, le tega vpišite v poljubno polje obrazca za naročilo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine. V nekaterih primerih je možna tudi dostava izven delovnega časa dostavne službe, možne so tudi dostave ob dogovorjenih urah oziroma dostave po hitrejših dostavnih poteh. O teh možnosti se posvetujte s komercialisti spletne trgovine RoLAN.si, strošek tako dogovorjenih dostav s posebnimi željami se lahko razlikuje od zgoraj navedenih pogojev običajne dostave.

Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljavec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, primeru da dostavlja Pošta Slovenije, pa vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti. Za lažje vročanje naročene pošte vam priporočamo, da ob naročilu pustite še svoj telefonski kontakt na katerem bi ob predvidenem času dostave lahko bili dosegljivi.

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, običajno naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Varnost in pravica do zasebnosti

Po pravilniku o varovanju osebnih podatkov skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina RoLAN.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Podrobnosti o varovanju osebnih podatkov so vam na voljo TUKAJ.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

  • Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati